Vijf goede redenen om software als Gcal te laten vallen

We kennen allemaal wel iemand die elke gelegenheid te baat neemt om Apple aan te prijzen en Android de grond in te boren – of andersom. Hetzelfde gebeurde ooit met Mac- en pc-adepten, die elkaar wilden overtuigen van de superioriteit van hun software. Beide oplossingen hebben uiteraard hun verdiensten (hoewel ik er als verstokte Google Apps-gebruiker vast van overtuigd ben dat Apple de duimen moet leggen voor Android).

Read more…

Yesplan maakt eventmanagement gemakkelijk in kunstencentrum Gulbenkian

Gulbenkian, het kunstencentrum op de universiteitscampus van Kent, telt tal van podia waarop artiesten hun creativiteit kunnen botvieren. Elk jaar vinden meer dan 1.000 voorstellingen plaats in het centrum, dat beschikt over een theaterzaal, filmzaal, bar met cabaretpodium en toegang tot een concertzaal. Op het programma staan filmvertoningen, theater en hedendaagse dans, concerten en comedyshows. Kortom: Gulbenkian barst van de innovatie, inspiratie en verbeelding.

Read more…

Yesplan on Tour — en dit is waarom je moet komen

Als je je vriendschappen zou gaan classificeren op basis van met wie je het meeste tijd doorbrengt, dan zou het wel eens kunnen dat je beste vriend Excel heet. We durven te wedden dat je hele organisatie op spreadsheets en mail draait. Bingo? Kom ons dan maar eens dag zeggen in Zaandam op 14 november. We laten je zien hoe je je werk slimmer organiseert en zo een hoop tijd uitspaart die je dan kunt spenderen aan klanten en artiesten in de watten leggen.
Read more…

Is het lot van papier bezegeld?

Je hebt het waarschijnlijk al eerder gehoord. Technologiebedrijven beweren maar al te graag – terecht of onterecht, dat is voer voor discussie – dat hun producten of diensten het definitieve einde inluiden van de papierwinkel. Zo werden kalenders, notitieblokken en magazines intussen al meermaals voorgoed verleden tijd verklaard.

Read more…

3 Manieren om je Huurschema te Bewaken

De timing van een evenement correct inschatten tot op de minuut is niet vanzelfsprekend. Het valt dan ook regelmatig voor dat wie een zaal huurt, net dat beetje meer tijd nodig heeft… Hoe faciliteer je je klant zo goed mogelijk in die situatie, zonder je eigen schema in de war te sturen, of het je andere klanten moeilijk te maken?

Daarom zaten we even samen met onze account manager Chris Van Bohemen, over hoe zijn klanten hier het best mee omgaan. Enkele voorbeelden uit de praktijk, plus eigen aanvulling! Read more…